Royal Caribbean uvádí nástroj umělé inteligence

Royal Caribbean uvádí nástroj umělé inteligence

ROYAL CARIBBEAN UVÁDÍ SOUNDSEEKER, nástroj s umělou inteligencí, který promění vaše fotky na hudebně-umělecké dílo

 

Obrázek je více než tisíc slov, ale co kdyby bylo obrázek možné i "slyšet"?


Jak by zněl? Royal Caribbean International navrhl a sestavil první nástroj svého druhu, který transformuje nejpamátnější fotografie cestovatelů do originálního videa, které ladí s dosazeným hudebním podmazem. Po více než roce, tento přelomový a inovativní nástroj s umělou inteligencí, SoundSeeker ™, je schopen vytvářet originální zvukové nahrávky založené na obsahu každé fotografie. Uživatelé nahrají tři fotografie dle vlastního výběru a umělá inteligence je analyzuje na základě barvy, země, kulis, emocí, řeči těla a výrazu obličeje. Pak je SoundSeeker ™ promění na jedinečné krátké video doprovázené hudbou.

Co se skrývá za nástrojem SoundSeeker ™?


Společnost Royal Caribbean se spojila s odborníky z Berklee College of Music a techniky z celého světa aby vytvořily jedinečný generátor skladeb. Lidé z Berklee využili teorii hudby k vytvoření plánu pro nástroj, který pomáhá určit hudební párování s fotografiemi, určovat tempo a instrumentální kombinace.

SoundSeeker využívá strojové učení, techniku ​​umělých inteligencí, která umožňuje počítačům simulovat lidskou inteligenci a činit rozhodnutí bez pokynů. Učební proces zahrnoval více než 600 hodin, ve kterém Royal Caribbean a tým hudebníků a techniků procházeli stovky skladeb spolu s 10 000 fotografiemi, které odpovídají každé z 2,5 milionů kombinací na jednu z 11 nálad.

Umělá inteligence v systému SoundSeeker používá Google Cloud Vision pro identifikaci objektů, výrazů obličeje a barev ve fotce uživatele a potom najde hudební prvky, které odpovídají každé náladě ve fotografii, aby vytvořily skutečně odlišné zvukové a vizuální fotoalba.

 

Vyzkoušejte si to sami na www.SoundSeeker.com a sdílejte své jedinečné momenty s hashtagem #SoundSeeker a označte nás, ať se i my pokocháme Vašimi speciálními okamžiky. :)

 
"SoundSeeker ™ je jen dalším důkazem, že Royal Caribbean je jedničkou v inovacích a pokaždé přinese nečekané a nezapomenutelné zážitky, ať už to byl SkyPad, který jedinečně kombinuje trampolínu s virtuální realitou nebo možnost živě sdílet zážitky z lodi, uprostřed oceánu díky VOOM, nejrychlejšímu internetu na moři." Říká Jim Berra, marketingový ředitel Royal Caribbean International. A právě i virtuální balkóny ve vnitřních kajutách, které poskytují aktuální výhled z lodi nebo Bionic Bar, kde koktejly připravují roboti, patří mezi průlomové inovace této společnosti.

 

 

Zdroj: Royal Caribbean Press center
Přeložila: Barbora Vigašová
15/8/2018